تبلیغات
 
الله
 
حمل اباد دهکده ذرت مکزیکی

حمل اباد دهکده ذرت مکزیکی
www.hamlabad.ir 
قالب وبلاگ
نظر سنجی
پردرامدترین محصول کشاورزی روستا کدام میباشد؟






لینک دوستان
چت باکس


پربازدیدترین مطالب

کد پربازدیدترین



بارها این جمله را شنیده اید که من هیچی نمی خورم اما باز هم وزنم کم نمی شود. این جملات را باور نکنید زیرا این دست از افراد برای عدم کاهش وزن خود دلیلی نا شناخته دارند که حتی خودشان هم از آن بی اطلاع هستند.
در ادامه برای شما ۶ دلیل خواهیم آورد که چرایی عدم کاهش وزن تان را توجیح می کنند.
استفاده نکردن از نوشیدنی های سالم
برخی تصور می کنند نوشیدنی که مایع است و هیچ تاثیری بر وزن ندارد این در حالی است که متخصصان معتقدند برای کنترل وزن انتخاب نوشیدنی سالم نقش مهمی دارد. به عنوان مثال آب می تواند بهترین گزینه باشد زیرا آب علاوه بر جلوگیری از احساس گرسنگی می تواند سوخت و ساز بدن را نیز افزایش دهد. پس تا می توانید نوشیدنی های شیرین، حتی آب میوه های طبیعی را کم کرده و به حجم آب مصرفی خود بیافزایید.
تاکید بر روی ورزش های خاص
گاهی ورزش خاصی مد نظر و مورد علاقه ماست که در حالی که برای بدن مان خسته کننده است به لاغری مان کمکی نمی کند. سعی کنید حرکات ورزشی تکراری را کنار بگذارید و یا حداقل آن را با حرکات دیگر ترکیب کنید.
عضله سوزی یا چربی سوزی؟
بعضی وقت ها ما نمی توانیم تفاوت بین چربی و عضله در بدن مان را تشخیص دهیم. یک آزمایش ساده وجود دارد که تفاوت این دو در بدن را نشان می دهد: قسمتی از بدن که در چربی بودن آن شک دارید را با انگشت فشار دهید، اگر انگشت تان به داخل فرو رفت به معنای آن است که در آن ناحیه چربی وجود دارد پس ورزش های مناسب برای کاهش چربی در آن ناحیه را انجام دهید.
تمرکز بر روی مقیاس
پژوهش های جدید نشان می دهد روند کاهش وزن بسیار مهم تر از کیلوهای از دست داده است. بهتر است به دنبال کسب یک روند مناسب و رو به رشد باشید نه این که مدام خودتان را وزن کنید و به دنبال نتایج عجیب و غریب باشید. در پژوهشی که در دانشگاه زوریخ انجام شد مشخص گردید زنانی که به دنبال کاهش وزن در دوره های کوتاه، مثلا هفته ای دو کیلو هستند نتایج بهتری نسبت به افرادی کسب کرده اند که رسیدن به وزن خاصی را در بلند مدت هدف خود قرار داده اند.
اغراق بیش از حد
همه ما وقتی کاری را انجام می دهیم که تا به حال آن را انجام نداده ایم تصور می کنیم کار بسیار بزرگی کرده ایم، مثلا وقتی تصور می کنیم رژیم بسیار سختی را گرفته ایم و یا وقتی خیلی ورزش می کنیم توقع مان بالا می رود! اما بهتر است واقع بین باشید و نتایج خارق العاده را طلب نکنید.
ورزش یا رژیم؟
متخصصان توصیه می کنند به جای رعایت رژیم های غذایی عجیب و سنگین بهتر است بر مقدار ورزش خود اضافه کنید
چرا وزن شما کم نمی شود؟ به این ۶ دلیل!




بارها این جمله را شنیده اید که من هیچی نمی خورم اما باز هم وزنم کم نمی شود. این جملات را باور نکنید زیرا این دست از افراد برای عدم کاهش وزن خود دلیلی نا شناخته دارند که حتی خودشان هم از آن بی اطلاع هستند.
در ادامه برای شما ۶ دلیل خواهیم آورد که چرایی عدم کاهش وزن تان را توجیح می کنند.
استفاده نکردن از نوشیدنی های سالم
برخی تصور می کنند نوشیدنی که مایع است و هیچ تاثیری بر وزن ندارد این در حالی است که متخصصان معتقدند برای کنترل وزن انتخاب نوشیدنی سالم نقش مهمی دارد. به عنوان مثال آب می تواند بهترین گزینه باشد زیرا آب علاوه بر جلوگیری از احساس گرسنگی می تواند سوخت و ساز بدن را نیز افزایش دهد. پس تا می توانید نوشیدنی های شیرین، حتی آب میوه های طبیعی را کم کرده و به حجم آب مصرفی خود بیافزایید.
تاکید بر روی ورزش های خاص
گاهی ورزش خاصی مد نظر و مورد علاقه ماست که در حالی که برای بدن مان خسته کننده است به لاغری مان کمکی نمی کند. سعی کنید حرکات ورزشی تکراری را کنار بگذارید و یا حداقل آن را با حرکات دیگر ترکیب کنید.
عضله سوزی یا چربی سوزی؟
بعضی وقت ها ما نمی توانیم تفاوت بین چربی و عضله در بدن مان را تشخیص دهیم. یک آزمایش ساده وجود دارد که تفاوت این دو در بدن را نشان می دهد: قسمتی از بدن که در چربی بودن آن شک دارید را با انگشت فشار دهید، اگر انگشت تان به داخل فرو رفت به معنای آن است که در آن ناحیه چربی وجود دارد پس ورزش های مناسب برای کاهش چربی در آن ناحیه را انجام دهید.
تمرکز بر روی مقیاس
پژوهش های جدید نشان می دهد روند کاهش وزن بسیار مهم تر از کیلوهای از دست داده است. بهتر است به دنبال کسب یک روند مناسب و رو به رشد باشید نه این که مدام خودتان را وزن کنید و به دنبال نتایج عجیب و غریب باشید. در پژوهشی که در دانشگاه زوریخ انجام شد مشخص گردید زنانی که به دنبال کاهش وزن در دوره های کوتاه، مثلا هفته ای دو کیلو هستند نتایج بهتری نسبت به افرادی کسب کرده اند که رسیدن به وزن خاصی را در بلند مدت هدف خود قرار داده اند.
اغراق بیش از حد
همه ما وقتی کاری را انجام می دهیم که تا به حال آن را انجام نداده ایم تصور می کنیم کار بسیار بزرگی کرده ایم، مثلا وقتی تصور می کنیم رژیم بسیار سختی را گرفته ایم و یا وقتی خیلی ورزش می کنیم توقع مان بالا می رود! اما بهتر است واقع بین باشید و نتایج خارق العاده را طلب نکنید.
ورزش یا رژیم؟
متخصصان توصیه می کنند به جای رعایت رژیم های غذایی عجیب و سنگین بهتر است بر مقدار ورزش خود اضافه کنید



طبقه بندی: سلامت، 
[ 1396/04/28 ] [ 04:22 ق.ظ ] [ رضوان زین العابدین ]
درباره وبلاگ

---------------------------------------------

---------------------------------------------
شما که این صفحه را باز کرده اید نشانگر این هست که یا از اهالی این روستا هستید و یا دوست دارید از این روستا بیشتر بدانید.برای شناساندن روستای حمل اباد به علاقمندان, ما را یاری فرمایید.

---------------------------------------------
وبلاگی که در پیش روی شماست در تلاش است روستای حمل اباد که از توابع شهرستان اردبیل بخش مرکزی,دهستان سردابه می باشد ,را معرفی کند.لذا از تمامی بازدیدکنندگان و صاحب نظران محترم خواهشمند است با نظرات سازنده,نویسندگان و مدیر وبلاگ را در هر چه بهتر شدن و ارائه مطالب مناسب یاری فرمایند.البته باید خاطر نشان کرد که مطالب وبلاگ فقط محض معرفی روستا نخواهد بود ,مدیر و نویسندگان وبلاگ تلاش خواهند کرد مطالب به روز و عامه پسند را در وبلاگ قرار دهند.
------------------------------------------------
آمار سایت
انلاین : نفر
بازدید امروز : نفر
آخرین بروز رسانی :

مجله نایت پلاس

ابزار تلگرام
<->



در این وبلاگ
در كل اینترنت